Tuesday, December 6, 2011

jawapan kepada soalan afina amira ^_____^

1. ade bf ??
  rasenye itu kene di rahsiakan *maaf*
2. warna mata ?
  hitam je ^_________^
3. suke nombor berape ?
  aku suke nombor..

4. kenapa suke nombor tu ?
   untuk nombor 4:  aku suke sebab ----> artist k-pop yg paling aku suke ^_____^ *4minute*







  untuk nombor 13:  aku suke sebab *super junior*  yg ade 13 members kesemua sekali

 

  untuk nombor 21:  banyak sebab utk 21 antaranye:
    1) nombor 21~nombor rumah aku
    2) aku ade artist yg paling aku kagum iaitu *2NE1*




  3) pemain bola yg paling aku minat~walaupon sah due2 dah ade gf ~ :'( tapi xpe ~ ^^ asalkan diorang bahagia 


amirul hadi zainal


5. tema perkahwinan colour ape?

   aku rase warne putih biru kot ~ ^__________^

6. pernah copule ke tak?
   maaf soalan ini tak dapat di jawab ^_______^

7. bilik colour ape ?
   malu nk cakap~ tapi dah tanye so kene jawab *warne pink kemerahan*

8. impian aku ape?
   1) aku nk pastikan contract aku dgn puteri alia and ainur dilaksanakan ~
   2) aku nk jadi  macam * Steve Jobs *  aku nk make sure apple akan menjadi rangkaian technology           yg paling hebat~ *angan2 je* *INSYAALLAH*  *kau doa kan aku* nanti aku bagi ko satu handphone jenama apple ~ free je ~ hahahaha 

9. pemain bola kegemaran?
    amirul hadi dan nazmi faiz

10. kenape minat pemain tu ?
     entah ~ maybe sebab diorang berbakat~ muke handsome *ofcourse* 

11. bende yg paling aku benci ? * good question *

     1) aku BENCI lipas same mcm kau~
     2) aku BENCI orang kacau aku ~ 
     3) aku BENCI budak gedik ~
     4) aku BENCI orang yg menipu ~ tak kesah la even kawan aku ~
     5) aku BENCI   bile aku dapat tangkap orang tu menipu aku sbb bile aku dapat tahu die menipu ~ aku jadi BENCI dgn die ~     



    

No comments:

Post a Comment