Thursday, January 12, 2012

kenapa aku selalu tidur pukul 2 pagi ?

SEBABNYA :


* okay start hari selase lepas ~ aku dh kene dtg kelas hari2 ~
* aku masuk pukul 3 balik pukul 7 ~ :)
* sampai kat rumah dlm pukul 8 ~ balik--> mandi
* lepastu tidur ~ sampai pukul 11
* bangon buat homework ~ sampai pukul 2 pagi ~ kalau siap awal , aku ulang kaji :P
* tidur balik ~
*bende ni akan berulang setiap hari kecuali hari ahad ~ (xde kelas)

so kepada anda yg suruh saya buat tu buat ni~ kalau saya lambat buat harap maaf ~ ^^
contoh: ainur bgi video super junior mase hari selasa (kot) ~ and suruh saya tgok ~ tapi baru hari ni saya dapat tgok~ tu pon  3 video je~ hahaha (malas nk tgok)
and saya skang x selalu online~ bukan sbb *mama ambik broadband* tapi saya xde masa utk online ~ harap maaf~ ape2 hal call je ~ (even aku tidur... aku mesti jawab call korang)

okay hari ni sedih gile !!!
happy pon ade gak  ~ yela dapat new member dlm family lan ^ ______^
*WELCOME TIA !! *
gambar x boleh didedahkan buat mase ni~ sbb sibuk practice sampai x sempat nk ambik x) lagi pon ari ni aku dapat tegor die sekejap je ~
yg sedihnye ~ sbelom die masuk *aku la maknae (paling kecik) dalam kelas ~ tapi skang TIA dah jadi maknae !! sedih nye ~ haiihh ~ mesti aku dipinggirkan lepas ni ~  :''''(

No comments:

Post a Comment